BLOG

środa, 8 lutego 2012

Everyday Minerals :)

Hej Kochani, tak jak pisałam, zaczynam współpracę z kilkoma firmami kosmetycznymi, pierwszą z nich jest firma z kosmetykami mineralnymi EveryDay Minerals. Dostałam świetny zestaw kosmetyków, dzisiaj ogólny opis, zdjęcia i jeden makijaż, na pewno będę używała często ich używała do moich makijaży! Dostałam bazy, bronzery, róże, cienie, pędzle i szminkę.

Bazy/pudry, ( Podkład Mineralny ) - świetnie wygładzają np powiekę czy twarz. Ja stosuję je jako bazy, bo w tej roli też spisują się bardzo dobrze.. Nie mają drobinek, są matowe, dobrze kryją, możecie używać je na całą twarz, lub też na same oczy. Mają tzw "sitko", więc łatwo nabrać pyłek na pędzel i nałożyć odrobinę tam gdzie chcecie je zastosować, nie polecam do torebki - bo mogą się sypać (jak to kosmetyki z sitkiem.. )

Nigdy nie lubiłam błyszczyków, ani cieni w takim opakowaniu, ja to nazywam, cienie "z kulką", myślałam, że nie można uzyskać fajnego efektu takim kosmetykiem, więc nigdy takich nie kupowałam, a jednak po spróbowaniu, bardzo się zaskoczyłam! Cienie mają bardzo intensywne kolory i naprawdę są łatwe w aplikacji. Są dostępne w wielu kolorach,.mogą być też perłowe, matowe, lśniące. Do cieni dostałam specjalny pędzelek, którym z łatwością można dobrze rozetrzeć cienie. Otrzymałam pięć kolorów. Biały perłowy może również służyć jako baza pod cienie i świetnie można nim rozświetlić oko dając odrobinę pod łuk brwiowy.

Róże, bronzery, rozświetlacze.. to coś co uwielbiam. Są w podobnych opakowaniach jak bazy pokazane na początku postu, też mają tzw "sitko". Bronzery, rozświetlacze, róże, które widzicie poniżej mogą służyć również do naturalnego makijażu oka.

Kolejną rzeczą jest szminka - wygląda na ciemną, ale na ustach wygląda bardzo naturalnie. Kolor - FAUNA.

Ostatnią rzeczą są pędzle. - Najlepsze jakie kiedykolwiek miałam. Dostałam 5 pędzli, min. do różu,podkładu,blendowania. Pędzle mają bambusową rączkę, są bardzo miękkie i delikatne, a jednoczenie mają sztywne włosie, przez co naprawdę dobrze się nimi maluje. Nie są tanie, ale warto. Ten który widzicie na zdjęciu zaczęłam używać do nakładania podkładu, żadnych smug, fajne krycie, jestem zachwycona.
EDIT - ciężko go domyć po malowaniu.

Całość prezentuje się tak - 

Na twarz nałożyłam podkład z Revlonu, cień do brwi z Loreal'a i tusz do rzęs z Rimmela, reszta makijażu została zrobiona kosmetykami mineralnymi, "Everyday Minerals". Tak jak pisałam - szminka ma bardzo naturalny kolor, nie ma drobinek, ale ma lekki połysk. Na oczach zrobiłam smoke eye w fioletowych kolorach, cieniami EDM - "bundled up", "tide pool", "well being". Na twarz dałam niewielką ilość "Bamboo face - powder light", na kości policzkowe dałam bronzer - "happines bronzer", a na policzki odrobinę różu - "snuggle". Wszystkie kosmetyki możecie zakupić na stronie EDM.

35 komentarzy:

  1. Wszystko to wygląda imponująco. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapowiada się fajna współpraca !!
    Śliczny makijaż uwielbiam takie fiolety na powiekach.
    Kobietko uwielbiam Twojego bloga i chciałabym mieć choć troszeczkę tej Twojej radości życia:)
    Pozdrawiam
    Uwielbiam Cię

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznie wyglądasz ;)Bardzo cie podziwiam za to ze jesteś tak szczęśliwa :) że to co robisz sprawia ci wielka przyjemność każdy powinien brać z ciebie przykład ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny makijaż i ta szminka jest przepiękna!!

    OdpowiedzUsuń
  5. jaaa ależ Ty jesteś piękna. Ja też tak chcę :(

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny stonowany makijaż :) chyba sprawdzę ich ofertę :) szczególnie ta pomadka mnie zainteresowała, bo moje usta są malutkie i nie mogę ich zbytnio wyróżniać... :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Cię dziewczyno! Jesteś suuper ;)
    ta szminka jest świetna... jaki to dokładnie odcień? :* Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziekuje Wam! :)
    To jest kolor FAUNA! Polecam, wyglada super naturalnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny makijaż:)
    bardzo naturalny i pasujący na co dzień:)

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny:) taki delikatny i naturalny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje makijaże są boskie :) a Ty śliczna :)
    zapraszam wszystkich a także Ciebie na mojego pisarskiego bloga :)

    www.rosalie28.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. masz ogromny talent! kiedy ja maluje się jakimiś cieniami wyglądam zazwyczaj jak jakiś klaun :(:(

    OdpowiedzUsuń
  13. odkryłam Twojego bloga całkiem przypadkiem i jestem zachwycona Twoim talentem, urodą i nastawieniem do świata ;) oby więcej takich osób jak Ty, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna szminka

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny makijaż:) Te "bazy" to są podkłady w sypkiej formie, spróbuj nałożyć na całą twarz, efekt piękny i bardzo naturalny:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja sie zachwyciłam nimi jak nalozylam glownie na oczy, dalam cienie na to i naprawde dlugo i fajnie sie trzymal makijaz, postanowilam uzywac ich tylko jako bazy i tak tez je tutaj opisalam, ale musze dodać wlasnie to, ze twarz tez ladnie wygladzają.

    Dziekuje Wam za mile slowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekna dziewczyna! Świetna wizażystka, jeszcze lepsza fotograf i co najważniejsze wspaniały człowiek! Z checia dodaje bloga do obserwowanych.. coż, chyba zawitam tu na stałe! Pozdrawiam!


    http://dariavisage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Beautiful!

    xoxo,

    colormenana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny makijaż ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny blog, piękne kolorowe zdjęcia... Napatrzeć się nie mogę :) Tego typu blogów jest teraz bardzo dużo, a Twój się naprawdę wśród nich wyróżnia ;) Masz wspaniałe wyczucie do łączenia kolorów i wielki talent... a do tego świetne podejście do życia! Na pewno będę tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. A i jeszcze zapomniałam dodać, że Ty sama jesteś piękna :D Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny makijaż na pięknej dziewczynie :)
    Bardzo lubię kosmetyki mineralne chociaż moi faworyci to Lucy Minerals i Lauress a cienie są piękne tylko bardzo nietrwałe - no ale to sama czysta natura ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ale ty jesteś piękną dziewczyną! :) oszałamiający uśmiech i piękne makijaże. Mam pytanie- jak Dodać do obserwowanych bo nie widzę tego przycisku?:)

    OdpowiedzUsuń
  24. dziekuje, chyba obserwuj po lewej na gorze? albo po prawej?

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesteś fantastyczna! Na Twoim blogu jestem po raz pierwszy, chętnie dodam do obserwowanych! :)

    Zapraszam do siebie:
    www.diane-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. JESTEŚ PIĘKNA! Makijaż rewelacyjnie podkreśla twoją urodę... a te brązowe orzechowe oczy *.*

    OdpowiedzUsuń
  27. Fantastyczny blog.. :)! Cudowne makijaże, zdjęcia też bardzo dobre.. Dziś trafiłam tutaj zupełnie przez przypadek i pozwolę sobie poobserwować.. Kobieto jesteś fenomenem!!

    OdpowiedzUsuń
  28. o, chyba muszę kupić te cienie w błyszczykowym opakowaniu :)
    pięknie wyglądasz, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja podkładu z revlonu (color stay)używam juz kilka lat i nie zamienie go na żaden inny, bardzo mi odpowiada. Nie robi machy i doskonale kryje.

    OdpowiedzUsuń
  30. Na tych dwóch zdjęciach wyglądasz niezwykle ślicznie, delikatnie i romantycznie. Bardzo podoba mi się, jak za pomocą makijażu (i świetnych zdjęć) oddajesz różne emocje i jakby części siebie. Jesteś piękna dziewczyną, z podziwem będę inspirować się Twoimi kreacjami i nieudolnie próbować uzyskać chociaż w połowie tak ładny efekt jaki Ty uzyskujesz swoimi makijażami :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ślicznie wygladasz;)bardzo lubię taki makijaż;) niestety jeśli chodzi o make-up to ja jestem łamagą..;D

    Pozdrawiam;****
    I zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń