BLOG

poniedziałek, 2 stycznia 2012

"a w zyciu jakby piękniej!"

Dobry Boże, niech to trwa, nie chcę więcej wszystko mam!

Kochani! Serdeczne pozdrowienia Noworoczne ode mnie dla WAS! Macie jakies postanowienia? Mieliście udany Sylwester i Nowy Rok?? Bo mój był bardzo udany! :) Dziewczyny! W co byłyście ubrane w sobotę? Ja mialam na sobie wlasnie ta biala sukienke + czerwona usta, tak jak mozecie zobaczyc poniżej, mój chlopak miał zwykla biala koszule, wiec wygladalismy klasycznie :) Mam aparat, wreszcie mi dziala! Wiec możecie się spodziewać niedługo makijażowych nowosci... :) Chciałam się jeszcze Wam pochwalić, bo jestem przeszczęśliwa - wygralam kosmetyki i sesję zdjęciową w Wawie! Zorganizowaną przez portal Pomaderia. 

Chcę podziękować wszystkim cudownym ludziom z którymi miałam okazję w tym 2011 roku pracować. W styczniu będzie rok odkąd robię zdjęcia... ale coś tak czuję, że to dopiero początek, początek tego wszystkiego. :) Ten rok był wspaniały, tyle nowości, tyle wydarzeń. W 2012 zamierzam dać z siebie jeszcze więcej, robić więcej sesji i makijaży. Skupić się na tym jeszcze bardziej. Więc spodziewajcie się ogromnych nowości! Zachęcam Was do regularnego odwiedzania tej strony, mam nadzieję że się nigdy nie zawiedziecie! :) DZIĘKUJĘ, szczególnie za to wsparcie, które otrzymałam od ludzi, których w ogóle nie znam. To jest niesamowite. Dziękuję za wszystkie listy, za wiarę we mnie, za całe 2.500 "lubie to", na facebooku. Za wszystko. Zróbcie to, czego nigdy nie mieliście odwagi, albo czasu, żeby zrobić! ♥ Życzę Wam samych wyjątkowych chwil w życiu, czasu spędzonego w towarzystwie najbliższych Wam ludzi. Wspaniałego Roku 2012. Wspaniałych ludzi na Waszej drodze życiowej. Pamiętajcie, że liczy się szczęśliwie "teraz", liczą się ludzie do których mamy 100% pewności i, że życie zaskakuje! - wtedy gdy najmniej się tego spodziewamy. Nigdy nie wracajcie do tych złych chwil. Żyjcie tak, żebyście mieli co wspominać. Nie bądźcie odważni - bądźcie SZALENIE odważni. Nigdy niczego nie żałujcie. Kochajcie mocniej. Mniej chorej zazdrości, nienawiści, smutku, rozpaczy. Dużo, dużo więcej śmiechu! Mnóstwo miłości, szaleństwa, zero szarości. Rok 2011 był niesamowity. Niech 2012 też będzie pełen niesamowitych, magicznych chwil, pełen śmiechu do łez i uczucia szczęścia w sercu - Dla Was, i dla mnie. ♥

"Ambasadorką blogów na szafa.pl została Dominika Budzyńska, blogerka znana z bloga dominikabudzynska.blogspot.com oraz aktywna użytkowniczka Szafy :)
I jak przystało na Ambasadorkę nowej usługi na szafa.pl, blog Dominiki na szafie jest aktualnie najpopularniejszym blogiem z wszystkich aktualnie prowadzonych na szafie" !! ♥
...i szybki wywiad do przeczytania! - KLIK



Dla tych, którzy ciągle widzą tylko ograniczenia i bez przerwy szukają ograniczeń w możliwościach, zamiast tak jak ja szukać możliwości w ograniczeniach, małe tango z moim mężczyzną, na wózku też się da! :)


Pokazuję Wam też oczy niedawno zrobione, szybki sposób na zrobienie przyciągającego wzrok makijażu. Na zdjęciu tego nie widać, ale w rzeczywistości cekiny mają taki sam kolor (sa przezroczyste ale pomaranczowe, blyszczące na pomaranczowo, zielono i nie tylko...) Bardzo się błyszczą! lubicie? 


Tęcza na oczach i pin-up girl :)
Wygrałam konkurs z Maybelline, wysłałam zdjęcie pod wpływem chwili - własnie to, które na pewno znacie, było kiedyś na papilocie - PAPILOT - zdjęcie, które zawsze było najwięcej krytykowane, obrażane i kradzione! Zresztą jest jednym z moich ulubionych i dostałam wiadomość.... żebym potwierdziła swoją osobę, bo kilka osób pisało, że zdjęcie ściągnięte jest z internetu. No i potwierdziłam :) A ja po mimo wszelkiej krytyki jestem pewna, że to zdjęcie ma w sobie moc! Jest jakieś zaczarowane.... :)

Poniżej pierwsza próba z czarnym tłem, (i jak? ) z piękną Moniką. Zapraszam do oceny zdjęć i makijażu,który wykonałam.

Naszło mnie na pewien eksperyment... z moimi ustami! 

A ja tęskniąc za wakacjami i ciepłymi dniami pokazuję Wam kilka moich zdjęć z tych ciepłych dni i letnich wieczorów! .. A ten chłopak przy mnie, to ten mój... najdroższy, który ciągle mnie nosi na rękach :)
 

Zdjęcia czterech przemiłych dziewczyn z sesji + klasyczne makijaże, które wykonałam.


Spontaniczna sesja z cudowną modelką. Moim pierwszym cieniem z M.A.C, który dostałam od mojej kochanej siostry! Jak Wam się podoba? - Zimowa sesja! Poniżej zdjęcia, poczuliście zimę?! :)
Jedno zdjęcie jeszcze z wakacji, na którym jest Monika, nieustannie kojarzy mi się z A. Chylińską! 
Wiecie co? Czuję w sobie taką siłę, która wypełnia całe moje ciało, siłę do robienia tego, co sobie akurat teraz wymyślę, siłę do spełniania marzeń, do realizowania moich najbardziej szalonych pomysłów. Ten rok przynosi mi same niespodzianki, cudowne sesje, wspaniałe wakacje za mną, zaproszenie na Fashion Week 2012, zaproszenie na konferencje z Gokiem Wanem, takie wydarzenia naprawdę dodają ogromnej energii. Mój język jest jednak zbyt ubogi, żebym mogła jakoś sensownie opisać i odzwierciedlić to co czuję. Więc zamiast pisania zajmę się porządkami na komputerze, przy pysznych ciasteczkach i cieplej herbatce. A dla tych, którzy jeszcze dzisiaj się nie uśmiechnęli, to zróbcie to teraz! ;))
Prezentuję Wam moje nowe ukochane butki. Ze strony stylowych butkow! Na ich oficjalnej stronie moj blog zostal wyróżniony! Możecie zobaczyć tutaj - KLIK :)  16centymetrowe szpilki zawsze sprawiają, że moje serce bije jak szalone i to dodaje mi jeszcze większej energii!! :) 

+ Granatowy makijaż! Kocham mocno podkreślone oczy, a taki kolor świetnie kontrastuje się z moimi zielonymi a czasami piwnymi... oczami. Ostatnio uwielbiam połączenie czerwieni z granatem! Z bladymi, lub czerwonymi ustami, wedle uznania :) 

Poniżej kilka moich ulubionych zdjęć i makijaży, które wykonałam w 2011 roku. 


Oraz zdjęcia z sesji, ktora pomogliscie mi wygrac - glosując na mnie. Jeszcze na początku wakacji. Musicie mi uwierzyć! czułam sie jak prawdziwa top modelka, niezapomniane przeżycia, niesamowita fotograf i świetna wizażystka, ( Iwona Bielecka i Małgorzata Chmielewska ) gdy zobaczyłam to co robią te  dwie cudowne osoby, to tylko upewniłam się w tym, że ja też tak chcę! ...Własnie tak fotografować i tak malować... :) Poniżej moje ulubione zdjęcia z tej sesji owocowej, kolorowy makijaż i prostokątny koczek! :) pozdrawiam Was serdecznie i całuję! 

Nie marzę, w ogóle nie marzę. Nigdy bym zresztą sobie nie wymarzyła tego co robię i kim jestem. Nie wymyśliłabym sobie takiego życia, jakie mam. Nie miałabym aż takiej wyobraźni. ♥
W czerwcu 2011 byłam w GLAMOUR, Wywiad, sesja do tej gazety...to było świetne! :) Artykuł o moim fotografowaniu i wizażu. O mojej Miłości Patryku. O mnie. Dziękuję całej świetnej ekipie. Jackowi Poremba, Michałowi Bieleckiemu, Joannie Pettit i Mai Naskrętskiej, coś wspaniałego! czerwcowy numer glamour wywiad z budzyńską dominiką


Oraz zdjęcia z sesji z Kasią, Dorotą i Justyną. Makijaż i zdjęcia mojego autorstwa.

25 komentarzy:

  1. Jejku <3 Wyglądałaś przecudownie!! Śliczna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądałaś! piękna sukienka i wspaniały makijaż :)! Szczęśliwego nowego roku :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale jesteś piękną i pozytywną dziewczyną! :O jestem w Twoim wieku i zazdroszczę Ci tej radości życiem, pozytywnego myślenia, też bym tak chciała - wtedy na pewno wszystko byłoby prostsze. A! no i masz powalający uśmiech :))!

    OdpowiedzUsuń
  4. czy kiedys chodziłaś i czy jest możliwość ze kiedys bedziesz?

    OdpowiedzUsuń
  5. zachwycasz mnie podejściem do życia, pięknie wyglądasz i z wielką chęcią Cię odwiedzam! re we la cja! :)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam :)
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  6. Przejrzałam Twojego bloga i jestem zachwycona.
    Robisz świetne zdjęcia! Jestem pod wrażeniem!
    Pozdrawiam i życzę szczęśliwego Nowego Roku;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne foty ;)) I blog fajny. Zapraszam do mnie ;) Myślę, że Ci się spodoba

    OdpowiedzUsuń
  8. Złota Szpileczko, znaleziona w stogu siana, tworzysz wspaniałe makijaże, świetny blog i roztaczasz wokół siebie niesamowitą, świetlaną aurę! Życzę Ci niegasnącego nigdy słońca uśmiechu, nieba wyobraźni, pełnego jeszcze bardziej tęczowych pomysłów i wiecznie rwącego z taką jak dotychczas siłą strumienia optymizmu i radości życia. Mamy odrobinkę wspólnego, więc zapraszam do siebie: http://www.anticaszafe.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. jesteś prześliczna, a Twój uśmiech zaraża optymizmem, dodaję do obserwacji :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle pieknie wygladas..
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli moge zapytac,jaki posiadasz aparat??

    OdpowiedzUsuń
  12. jesteś taka śliczna i ślicznie malujesz. ahh, żebym ja miała takie zdolności. albo kogoś takiego pod ręką! :D zapraszam i pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Po raz kolejny wielki talent i piękno. : )

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka z Ciebie piękna dziewczyna! I do tego taki talent naprawde nieziemskie połaczenie :) Pozdrawiam i bede zaglądać :)
    agnesfromsecondhand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! jakaż Ty ładna! :*** też chcę tak umieć robić makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. super makijaże, masz ogromny talent, tez bym tak chciała malować:):):) Gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz dzisiaj trafiłam na Twojego bloga .... i WOW !!!!!!!!!!!!!! Twoje makijaże są R E W E L A C Y J N E !!! Jestem pod ogromnym wrażeniem !!! Dodaję Cię do obserwowanych jak nic...:) Pozdrawiam...

    PS. Zazdroszczę Ci tak cudownego uśmiechu:)))

    http://dream-and-be-happy-by-aga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. masz mega wspaniały talent! a zdjecia z Twoim chłopakiem dają taką wspaniałą energie. Widać że łapiesz szczęście ile sie tylko da. Podziwiam Cię!

    OdpowiedzUsuń
  19. jestem w szoku czytając biografię o Tobie. Naprawdę gratuluję optymizmu. Jesteś śliczną dziewczyną. Życzę Ci powodzenia i szczęścia... Masz ogromny talent. MEGA PODZIW!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. JESTEŚ GENIALNA!!!!

    OdpowiedzUsuń