BLOG

niedziela, 29 stycznia 2012

nie ma rzeczy niemożliwych!

Wieczne poszukiwanie najbardziej wyrazistych barw. To w nas jest świadomość tego, że żyjemy tylko, gdy nasz puls niemal rozrywa nam serca. Dążymy do upragnionego celu, żywimy się emocjami i stąpamy po krawędzi, balansując na krawędzi życia i śmierci. Wiemy jednak, że zawsze warto rodzić się na nowo, nie pozwolić na to, by dać się pochłonąć szarością i zgasnąć. bo to w nas jest największy blask.

Wrzucam zdjęcia mojej dzisiejszej stylizacji. Jeansy zestawione z pudrową bluzką i pudrowymi szpilkami. Możecie też zobaczyć mój dzisiejszy naturalny lekki smoke eye.

41 komentarzy:

  1. Ślicznie! Farbowałaś końcówki włosów? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna jesteś :) ! Jaki posiadasz aparat fotograficzny?? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczna Dominisia:))Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Dominiko, trafiłam dzisiaj na Twój porofil na Facebooku i naprawdę jestem wobec Ciebie pełna podziwu. Jesteś cudowną, piękną i uśmiechniętą kobitką:) życzę Ci samych pogodnych dni i uśmiechaj się jak najwięcej, bo uśmiech masz śliczny!
    ale przy okazji muszę spytać - co to za błyszczyk? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka, pierścionek i makijaż... wyglądasz jak zwykle przepięknie. Jakie Ty masz długie te włosy, raju!!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, masz czcionkę na blogu, która nie ma przecinków chyba, albo barwi je na biało... :D

      Usuń
    2. są przecinki, przynajmniej w Twojej wypowiedzi :)

      Usuń
  6. jesteś prześliczną kobietą:)

    pozdrawiam, Kamila:)

    OdpowiedzUsuń
  7. no i jak zawsze ślicznie! :) zastanawia mnie, jak robisz tak perfekcyjne kreski.. zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  8. jesteś niesamowita w tym co robisz <3
    Twoje makijaże są godne hollywood !!

    Pozdrawiam
    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś prześliczna a do tego z Zamościa jak ja:)).A dla Twojego talentu niskie ukłony:)!

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie:) Dominika zrób proszę filmik z makijażem tym takim elektryzująco niebieskim, bo marzę, żeby się tak pomalować a mi nie wychodzi :(

    OdpowiedzUsuń
  11. super zestaw, czy mogę wiedzieć gdzie kupiłaś bluzkę?;)

    OdpowiedzUsuń
  12. fe no me nal ny makijaż! pięknie wyglądasz :)
    pozdrawiam i zapraszam
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziekuje Wam bardzo, bluzka z orsaya :)

    OdpowiedzUsuń
  14. szpilki sa jak z raju... uwielbiam nude :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bluzka ekstra i fajnie wyglądasz z prostymi włosami dużo lepiej niż w kręconych

    OdpowiedzUsuń
  16. Wlasnie przypadkiem trafilam na ta stronke.... Dziewczyno jestem pod wrazeniem Twojej osoby! Energia z Ciebie bije niesamowita! 10 minut temu narzekalam na swoje problemy teraz mam energie by stawic czola przeciwnosciom na mojej drodze! :) nie dam sie :D mysle pozytywnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. jesteś śliczna, ale ja się zastanawiam po co Ci te szpilki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zastanów się zamiast głupio pytać

      Usuń
  18. piekna i swietny makijaz chcialabym sie tak umiec malowac :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Sorki, że tak nie w temacie trochę, ale coś mi mówi, że jesteś enneagramową siódemką :) (tak dla wyjaśnienia o czym piszę, podaję link: http://www.enneagram.pl/ )A ludzie z tym typem osobowości zazwyczaj mają w sobie to coś, taką fajną, niepohamowaną energię i ciepło (wiem coś o tym bo znam jedną taką osóbkę). A tak w ogóle- podziwiam Twój optymizm i siłę charakteru- aż mi wstyd, że dziś cały dzień narzekałam na jakąś drobną pierdołę ;) Powinno być więcej takich ludzi, którzy zarażają innych radością życia, wtedy świat byłby dużo weselszy no i co za tym idzie piękniejszy :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja również jetem pod wrażeniem Twojej osoby, Twojego optymizmu i zadowolenia z życia :)Makijaż świetny:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. ale jesteś ładna :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteś świetna i śliczna . ;**
    podziwiam ;-)) inni już by się załamali , a Ty dajesz piękny przykład ,że warto żyć i nie poddawać się . ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładna jesteś, tylko nie rozumiem po co przerabiasz te zdjęcia. Chciałabym zobaczyć coś wstawionego prosto z aparatu a nie przerobione, rozjaśnione i kolory pozmieniane. Tak to każdy idzie na łatwizne.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesteś cudowna! ;) więcej wpisów! Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  25. Naprawdę jesteś piękna i dajesz mi tyle pozytywnej energii :)

    OdpowiedzUsuń
  26. jesteś prześliiiicznaaa !!! kocham Cię normalnie, hihihi,:)) robisz wspaniałe wrażenie, oby tak dajej ;D cudowne fotki :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Jesteś Świetna ; )
    widać że nie załamujesz sie tym że jeździsz na wózku ;)
    jesteś wzorem do naśladowania ;)
    Pozdrawiam gorąco !

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziewczyno jesteś przepięknie cudowna i ten twój uśmiech powoduje,że aż sama chcę się uśmiechnąć;)
    A twoje makijaże są cudowne <3 Powodzenia oby tak dalej czekam na nowe posty!;)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny makijaż !!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie Dominisiu! Podziw i szacunek dla twojego talentu! Prawdziwa artystka :) Pozdrawiam- Roxana

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna to mało napisane :) JESTEŚ ZJAWISKOWA ..... I zazdroszczę Ci Twojej pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  32. witam droga Dominiko makijarz wspanialy bardzo mi sie podoba ma pani ogromny talent niejedna dziewczyna chcialaby tak operowac kolorami ja np.niepotrafie heh jedynie na kartce papieru powinna pani rozwijac swoj talent to jest naprawde az milo popatrzec na taki kawal dobrej sztuki pozdrawiam serdecznie droga artystke .Paulina.P
    gdyby chciala pani portret polecam sie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jesteś PIĘKNA pod każdym względem :) tak trzymaj!!! pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  34. chciałabym żebyś zrobiła mi makijaż do ślubu:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Masz talent Dominika,potrafisz to wykorzystac ..brniesz do przodu.
    P.S Jestes kobieta o bardzo ciekawym typie urody
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne wnętrze się uzewnętrznia NAJLEPIEJ, gratuluję...
    youtube.com/watch?v=fUheTpHj-6s

    OdpowiedzUsuń